FAQ — najczęściej zadawane pytania

 

1. Gdzie znajdę login i hasło do zakupionego szkolenia?

Jeśli nigdy u nas nic nie kupiłaś/kupiłeś i nie masz działającego konta na naszej platformie. To od razu po zakupie na mail podany w zamówieniu przyjdzie wygenerowany automatycznie login i hasło do platformy.

2. Gdzie znajdę zakupione materiały?

Wejdź na naszą platformę pod adresem https://kursy.szkolamarkiodziezowej.pl i kliknij Panel klienta. Zaloguj się i wybierz zakupiony przez Ciebie produkt. Oglądaj! ;)

3. Jak zmienić otrzymane hasło?

Po zalogowaniu wejdź kolejno: Moje konto -> Ustawienia -> Zmiana hasła

4. Nie dostałem loginu i hasła na skrzynkę mailową.

Sprawdź, czy mail z platformy, z Twoim loginem i hasłem nie wpadł, w Twojej skrzynce mailowej do folderu Spam, Oferty lub Powiadomienia. Jeśli go tam nie ma, to napisz do mnie, a ręcznie przyznam Ci dostępy na podstawie opłaconego przez Ciebie zamówienia. W razie problemów pisz na mail kamil@szkolamarkiodziezowej.pl

5. Kiedy dostanę fakturę VAT?

Automatycznie po zakupie, na podstawie podanych przez Ciebie danych — faktura jest wysyłana z systemu Fakturownia. Jeśli chcesz coś w niej poprawić to napisz do mnie na kamil@szkolamarkiodziezowej.pl

6. Jak długo działają dostępy do kursów?

Szkoła Marki Odzieżowej zawsze jest sprzedawana z dostępem dożywotnim. Możesz korzystać z niej wielokrotnie — kiedy chcesz. Mniejsze produkty mogą być sprzedawane z dostępem na 12 miesiące. Jest to wskazane dokładnie w ofercie danego produktu.

Regulamin | Polityka Prywatności | Utworzono w WebToLearn